Wednesday, March 5, 2014

Panas: Photo Hanez Suraya & Suami Liyana Manan di Bangkok Thailand

Gambar Suami Liyana Manan & Hanez Suraya di Bangkok Thailand : Nampaknya, semalam Liyana Manan tampil ke Melodi mendedahkan masalah dan kemelut hubungannya dengan suami dan campurtangan artis Malaysia seperti Hanez Suraya di mana tindakan Haneza Suraya berkongsi gambar anaknya di Instagram tidak boleh diterima sebagai ibu kepada 2 anaknya.

Hanez Suraya
Bersama-sama ada beberapa keping gambar ekslusif di mana dilihat kelibat artis Malaysia yang sedang hangat ini, Hanez Suraya & suami Liyana Manan Mr. R (Romie Razin Adilha Bin Abdul Jais, Ahli Perniagaan berumur 34 tahun) pergi bercuti bersama-sama di Bangkok, Thailand.

Kenyataan Liyana Manan : Hubungan Suami Liyana Manan & Hanez Suraya


  • Saya nak tanya bila masa saya sah diceraikan? Mana surat cerai? Kenapa Hanez Suraya begitu berani membuat kenyataan sedangkan kami belum bercerai?
  • Kenyataan Hanez Suraya bagaikan mencabar saya, seolah-olah saya tunggul kayu sedangkah saya masa isteri Mr. R (Romie Razin Adilha Bin Abdul Jais, Ahli Perniagaan berumur 34 tahun) yang sah.
  • Sebelum ini saya (Liyana Manan) mendiamkan diri, tapi saya juga manusia. Walaupun hati saya terluka, tapi saya bukan wanita yang tidak bermaruah.






Sumber: beritasemasa.com.my

0 comments:

Post a Comment