Friday, February 21, 2014

RAHSIA SITI SARAH SEMAKIN LANGSING

Kemunculan penyanyi Siti Sarah ketika majlis rakaman episod terakhir Propaganza di Hotel Residence,Kajang malam tadi tenyata telah mendapat perhatian ramai pihak kerana bentuk badannya yang semakin langsing.

Percaya atau tidak, berat badan ibu kepada dua cahayamata itu kini hanya mencecah 48 kilogram berbanding selepas melahirkan cahaya mata keduanya pada Mei tahun lalu yang telah mencecah 74 kilogram.

Siti Sarah berkata semuanya kerana dia mengamalkan pengambilan pemakanan yang betul selain mula mendekati produk makanan tambahan Royale Slim Magic sejak beberapa bulan lalu.

“Saya sudah mula mengamalkan pengambilan produk pemakanan Royale Slim Magic sejak 12 minggu lalu dan nampaknya ia telah berjaya mengurangkan berat badan saya secara semulajadi.

“Apa yang menarik tentang produk ini, saya tidak perlu bertahan lapar atau berpantang untuk tidak makan itu atau ini, kerana ianya amat mujarab buat saya sejak mengambilnya.

“Bagaimanapun dalam masa yang sama saya turut mengamalkan pengambilan pemakanan yang betul untuk tubuh dengan mengurangkan pemakanan yang berminyak mahupun bergula,” katanya yang turut mengamalkan pengambilan buah avocado sebagai makanan tambahan.

Siti Sarah telah tampil dengan gaun hitam sendat yang dililit bersama bow di bahagian belakang persalinan berkenaan dan tidak ketinggalan solekan menawan. baca artikel penuh

Sumber: murai

0 comments:

Post a Comment