Friday, April 8, 2011

Marsha AF3 : Sedia bergelar isteri

news @Bharian

Marsha AF3 : Sedia bergelar isteri

PERTENGAHAN bulan lalu, Marsha Milan Londoh mengakui menjalin hubungan dengan seorang usahawan berbangsa Melayu. Namun tidak sampai sebulan bintang muda itu meminta mereka hanya dilabel sebagai teman paling rapat.
Apabila empunya diri mengeluarkan kenyataan sedemikian, maka timbullah persoalan, apakah perhubungan itu hanya sampai ke pertengahan jalan. Apabila Marsha berkata begitu, ramai peminat yang mula bertanya, apa yang sebenarnya berlaku antara mereka.
Usai majlis minum petang anjuran Rafflesia dan pereka yang menggelarkan diri mereka 5Stars sempena Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2010 Ahad lalu, saat melabuhkan duduk di sebuah restoran, pertanyaan mengenai sejauh mana hubungan merpati dua sejoli yang sudah berkenalan hampir dua tahun lalu menjadi topik bualan.

Cukup berhati-hati ayat yang meluncur dari bibir cantik penyanyi ini, mahu menjelaskan situasi sekali gus menegaskan hubungan mereka tetap erat. Cuma mungkin Marsha sendiri agak kurang selesa apabila percintaannya semakin diperbesarkan berbanding kerjaya?

“Sebenarnya masih terlalu awal untuk menyatakan kami bercinta, namun dia lelaki paling rapat dengan saya ketika ini. Orangnya cukup memahami malah banyak mengajar saya mengenai selok belok dunia bisnes. more

0 comments:

Post a Comment