Thursday, April 14, 2011

Happy Birthday Say.my! | Menangi Hadiah Setiap Hari Selama 30 Hari

Promo : Happy Birthday Say.my! | Menangi Hadiah Setiap Hari Selama 30 Hari

Says.my adalah laman web yang membolehkan para belia saling berinteraksi sambil menjana pendapatan (rujuk entri ‘Senarai Syarikat Pengiklanan di Malaysia Part 2‘ untuk maklumat penuh). Sebelum ini, Says.my dikenali sebagai YouthSays, dan telah dijenamakan kepada Says.my bermula awal tahun ini.

Bersempena dengan hari jadi yang ke-3, pihak Says.my dengan murah hati ingin memberi hadiah kepada semua pengguna yang berdaftar di laman web mereka. more details

Cara-cara untuk sertai :

1. Pertama, anda wajib berdaftar dengan Says.my.
2. Kemudian, pilih lima hadiah utama dan lima hadiah saguhati yang ingin anda menangi pada hari tersebut di sini. Ingat! Anda tidak boleh tukar hadiah lain selepas membuat pilihan. Oleh itu, fikir betul-betul sebelum memilih.
3. Seterusnya, sertai kempen iklan dengan promosikannya bersama rakan-rakan anda bagi meningkatkan peluang kemenangan. Anda akan mendapat +1 bagi setiap unique click dan +10 jika ada yang mendaftar melalui link anda. Lagi banyak mata terkumpul, lagi cerah peluang anda!
4. Akhir sekali, pastikan anda ikuti perkembangan mengenai cabutan bertuah ini melalui Facebook dan Twitter mereka. Pemenang akan diumumkan sejam selepas pukul enam petang setiap hari di blog khas mereka.

Join now

Cabutan bertuah ini bermula dari 5 April 2011 hingga 4 May 2011.

0 comments:

Post a Comment