Wednesday, January 26, 2011

Artis Gay di hotel besar

gayGossips @ManggaOnline

Artis Gay di hotel besar

Artis lelaki yang sorang ni tak habis-habis dengan kontroversinya sejak akhir-akhir ini. Tak tahulah apa yang dia cari dalam hidup dan dalam kerjaya seni dia. Cari kemewahan kut sehingga sanggup gadaikan segala-galanya. Entahla amalkan kehidupan songsang ataupun 'gay'.

Kita terkejut juga bila dengan cerita kurang enak pasal artis yang kita minat jugalah sebab semasa awal kemunculan dulu nampak dia macam ada potensi untuk melangkah lebih jauh dalam bidang seni ni. Bila dah mula ada hal macam-macam ni tak tahulah pulak apa nak jadi selepas ini.

Pada suatu hari ada seorang yang berkedudukanlah sebab bisnesnya berjaya mendaftar masuk ke sebuah hotel. Biarlah... tak kisahlah kalau dia nak bermalam di hotel. Dia ada duit apa salahnya. Tapi rupa-rupanya secara diam-diam si artis muda yang sama jantina itu naik terus ke biliknya bila kunci dah dapat. Dari level parkir dia terus naik ke atas dan bersama-sama dalam bilik. Itu yang membuatkan orang cuak. Bukannya artis tu tak ada rumah sewaan di Kuala Lumpur ni. Dia ada rumah. Tapi agaknya mereka mahu bermesra tanpa ada gangguan. Sebab itulah pilih hotel. Apa yang berlaku di dalam bilik tu tak ada yang tahulah. Tapi semestinya ia menimbulkan tandatanya kawan Kita yang lihat tu. more gossip

' Kalau korang tahu, tekalah siapa artis tu, tapi jangan lah komen kat sini, teka dalam hati ajer la heheh
'

0 comments:

Post a Comment