Friday, February 11, 2011

Safura Ampunkan Ifa Raziah

Gossip @mStar

Safura Ampunkan Ifa Raziah

Gossip @mStar  Safura Ampunkan Ifa RaziahPETALING JAYA: Pelakon Safura Yaacob dengan hati terbuka mengampun dan memaafkan perbuatan penyanyi Ifa Raziah yang telah memberi tohmahan buruk dengan menuduhnya sebagai pelakon wanita murahan di sebuah laman sosial, Sabtu lalu.

Safura berkata, dia turut mengikut nasihat ibunya supaya mengambil tindakkan sedemikian bagi memastikan masalah di antara mereka yang terjadi sejak lebih sepuluh tahun lalu tidak terus berpanjangan.

“Saya sudah memaafkan perbuatan dia yang tergamak mengelar saya dengan pelbagai bahasa-bahasa kasar.

“Ibu saya yang mengetahui perkara itu menasihati agar tidak perlu melayan perkara tersebut kerana kita sendiri terkejut kenapa penyanyi itu tergamak mengeluarkan bahasa sedemikian,” katanya ketika dihubungi mStar Online Jumaat.

“Tidak guna saya memarahi atau membalas tindakannya kerana saya tahu orang seperti itu tidak akan pernah menyesal dengan tindakkannya dan ia akan memburukkan lagi keadaan.

“Lagi pula saya tahu ramai orang yang berpihak dan membela saya. Mereka sendiri tahu siapa betul dan siapa yang salah,”. More /
previous gossip

1 comments:

  1. Safura berkata, dia turut mengikut nasihat ibunya supaya mengambil tindakkan sedemikian bagi memastikan masalah di antara mereka yang terjadi sejak lebih sepuluh tahun lalu tidak terus berpanjangan.
    stitched dresses for ladies online ,
    stitched dresses sale ,

    ReplyDelete