Thursday, July 7, 2011

Ziana Zain Tegur Syarikat Korporat Enggan Taja Konsert

news @mStar

Ziana Zain Tegur Syarikat Korporat Enggan Taja Konsert

Penyanyi Ziana Zain menegur syarikat-syarikat korporat di negara ini yang enggan menaja konsert penyanyi-penyanyi tempatan berbanding penyanyi antarabangsa.

Kata Ziana, walaupun dia tahu hal tersebut sudah lama berlaku, dia ingin menegaskan kembali kepada pihak penaja bahawa penyanyi tempatan mempunyai kualiti dan aura untuk menarik penonton membeli tiket konsert.

"Saya masih tak faham kenapa penyanyi-penyanyi tempatan sering dianaktirikan. Saya harap pemikiran skeptikal pihak penaja terhadap kami akan berubah.

"Kali terakhir saya membuat konsert pada tahun 1996 dan selepas itu, sampailah sekarang saya masih lagi menanti. Memang ada penganjur yang ingin menganjurkan konsert untuk saya tapi, penaja pula yang tidak ada.," katanya.
more

0 comments:

Post a Comment