Wednesday, March 23, 2011

Shahz Jaszle hantar SMS minta putus ??

Gosip @bharian

Shahz hantar SMS minta putus Maria Farida

Selepas lebih enam bulan menyulam cinta secara berteka-teki tanpa sebarang pengakuan dibuat, akhirnya Shahz tidak mampu berselindung lagi apabila dia didesak supaya beliau berterus terang mengenai status hubungannya bersama Maria. Difahamkan, Shahz dan Maria mulai intim apabila kedua-duanya membintangi drama bersiri, Asmara yang pernah disiarkan di TV3 sedikit masa lalu.

“Saya akui, memang saya dan Maria (Farida) tidak mahu berterus terang mengenai hubungan kami sebelum ini. Yang tahu hanyalah keluarga masing-masing. Bukan kami mahu berahsia, sebaliknya kami bimbing sekiranya berterus terang, ramai yang tidak boleh menerima hakikat kerana jurang usia kami yang begitu ketara.

“Namun, selepas memikirkan perkara ini masak-masak, saya membuat keputusan untuk berterus-terang. Saya mengaku memang saya menyintai Maria,” kata Shahz kepada B*POP terbitan 16 Januari lalu.

Difahamkan, Maria bengang apabila dia mendapat perkhabaran Shahz berkawan rapat dengan heroin Azura, Noor Neelofa Mohd Noor atau Neelofa, 22. Khabarnya keintiman Shahz dan Neelofa yang juga Dewi Remaja 2010 bukan saja ketika penggambaran yang menuntut mereka bercinta serta berkahwin sebagai Zack dan Azura, malah berlarutan di luar lokasi. Inilah yang dinamakan sebagai cinta lokasi. Sama halnya ketika Shahz dan Maria ketika penggambaran Asmara pertengahan tahun lalu.

Menurut sumber sama, cinta lokasi antara Shahz dan Neelofa tidak berakhir di Paris dan London sebaliknya masih berlarutan hingga ke hari ini, sekali gus menuntut Shahz memutuskan ikatan percintaannya bersama Maria hanya menerusi SMS saja! More

0 comments:

Post a Comment