Tuesday, December 7, 2010

News: Britney rancang kahwin Trawick

myMetro : 12/7/2010

BRITNEY Spears merancang berkahwin dengan Jason Trawick sebagai cara untuk membuktikan kepada dunia bahawa percintaan mereka semakin kukuh. Bintang pop berkenaan menjadi tajuk akhbar minggu lalu selepas hubungan mereka didakwa bertukar menjadi ganas.

Britney menyangkal dakwaan itu dan bertindak mengambil tindakan undang-undang terhadap majalah yang menyebarkan khabar angin itu sambil menganggapnya pembohong. Sumber yang rapat dengan penyanyi itu berkata, cinta Britney terhadap Trawick begitu mendalam dan dia berhasrat untuk menjadikan hubungan itu rasmi.

“Britney begitu kecewa dengan dakwaan dia menjadi mangsa keganasan Trawick. Cerita itu karut, lebih-lebih lagi membabitkan Trawick, lelaki sejati yang tidak tergamak untuk membunuh lalat.

“Tetapi khabar angin itu sebaliknya merapatkan lagi hubungan mereka dan kini pasangan itu sudah bercakap mengenai perkahwinan. Britney mahu menunjukkan kepada dunia bahawa Trawick lelaki yang baik dan hubungan mereka kukuh.” Namun, tidak semuanya indah dalam dunia Britney Spears. More news

0 comments:

Post a Comment