Friday, July 20, 2018

Pendapatan Alternatif Buat Anda Yang Memerlukan

Korang tahu tak dengan melayari internet atau media sosial, korang sebenarnya boleh memperolehi pendapatan sampingan. Dari tak dapat hasil menggunakan media sosial tu, baik sambil-sambil tu menjana pendapatan jugak, walau tak banyak cukupla bagi menampung pembayaran bil bulanan anda atau snek. Tak gitu?

Caranya mudah sahaja, boleh lihat senarai berikut. Ketika berkelapangan tu, boleh la dibuat sebagai bahan rujukan yer:

1. YouGov


yougov malaysia adalah talian syarikat penyelidikan pasaran terkemuka di dunia. Sebagai ahli panel YouGov yang anda akan menjadi sebahagian daripada komuniti global orang yang berkongsi pendapat mereka sebagai balasan untuk mata dan ganjaran.

Sangat mudah: YouGov akan e-mel anda pautan kaji selidik, anda melengkapkan kaji selidik di kemudahan anda dan mendapat mata untuk berbuat demikian! Anda boleh menyimpan mata ke arah RM70 atau menebus mereka untuk ganjaran yang besar. Sertai sekarang !

Beberapa cara YouGov memberi ganjaran kepada ahli-ahli:

• Mata AirAsia Big
• Wang tunai secara deposit ke akaun PayPal atau kad Prabayar
• Kad hadiah untuk kedai dan restoran kegemaran anda
• Kredit mudah alih
• Sumbangan amal


2. Hello Gold CPS

http://invol.co/aff_m?offer_id=100213&aff_id=22682&source=deeplink_generator

HelloGold (MY): Ingin perolehi emas patuh Shariah? Ianya senang dengan aplikasi HelloGold yang boleh dimuat turun di Android & iOS.

HelloGold adalah aplikasi membeli emas mudah alih yang membolehkan anda membeli dan menjual emas serendah RM1 di satu platform. Anda boleh menguruskan akaun anda secara mudah dan menikmati harga pembelian dan penjualan yang kompetitif dalam pasaran. Kini anda tidak perlu lagi bersusah-payah untuk menyimpan emas fizikal kerana emas gred pelaburan dengan ketulenan 99.99% anda dijamin sepenuhnya dan disimpan di bilik kebal di Singapura dengan kawalan keselamatan yang terkini. Kami menjadikannya ringkas, mudah, berpatutan dan boleh diakses oleh sesiapa sahaja. Baca lagi di sini.

Promosi : Muat turun aplikasi HelloGold sekarang! Buat pembelian emas sebanyak RM50 dan dapatkan diskaun RM10 dengan serta-merta! - Gunakan kod promosi [MOHD10C4] atau klik di sini untuk maklumat lanjut: Download sekarang !


0 comments:

Post a Comment