Sunday, January 4, 2015

"Saya Belum Hamil" - Eina Azman

Eina Azman terkejut dikatakan hamil.

PETALING JAYA: Pelakon Eina Azman terkejut apabila foto dia bersama suaminya, Datuk Paduka, Kaiser Gurmeet Harden, 36, yang dimuatnaik di Instagram telah mencetus tanda tanya daripada kalangan pengikut-pengikutnya yang mengandaikan dia sudah hamil.

Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman, 20, yang menafikan dakwaan itu berkata, andaian tersebut mungkin tercetus memandangkan dia memakai pakaian yang agak besar ketika itu.

"Ish... mana ada saya mengandung... orang nampak macam ada baby bump sebab saya pakai baju besar kot.

"Tambah pula sejak berkahwin pada Ogos tahun lalu, saya semakin berisi, jadi orang ingat saya dah hamil," katanya yang dihubungi mStar Online di sini pada Jumaat.


Foto Eina dan suaminya yang dimuatnaik di Instagram mencetuskan tanda tanya di kalangan pengikut aktres itu mengatakan dia sudah hamil.

Pada 31 Disember lalu, Eina telah memuatnaik sekeping gambar dengan suaminya yang menikmati makan malam bersama sebelum menyambut sambutan tahun baru 2015.

Foto Eina yang memakai pakaian longgar dan besar membuatkan pegikut-pengikutnya membuat andaian bahawa dia kini sedang hamil dan mengucapkan tahniah kepadanya.

Sementara itu, tambah Eina, dia bagaimanapun tidak marah mahupun berkecil hati dengan komen-komen itu kerana menganggap ia juga satu doa agar dia dan suami memiliki cahaya mata suatu hari nanti.

Apatah lagi dia sudah pun bersedia untuk menimang anak dengan segera selepas melangsungkan majlis resepsi perkahwinannya pada 31 Januari ini di Hotel Istana, dekat sini.

Dalam pada itu, Eina berkata, dia kini sibuk menguruskan persiapan majlis resepsi tersebut yang dijangka dihadiri kira-kira 1,000 orang tetamu.

"Insya-Allah pada minggu depan, kad jemputan sudah siap dan akan mula diedarkan.

"Banyak juga persiapan yang perlu dilakukan dan buat masa ini saya tidak mengambil sebarang tawaran lakonan kerana ingin memberi fokus terhadap majlis ini," ujarnya.
 
Sumber: Mstar

0 comments:

Post a Comment