Thursday, July 17, 2014

Dato' Jamal Abdillah Bercinta Dengan Wartawan Harian Metro?


16 JULAI 2014: Sebelum ini Murai Batu dengar penyanyi Nas Adila sangat akrab dengan Raja Pop, Dato' Jamal Abdillah, hinggakan wujud desas-desus yang mengatakan bahawa kononnya mereka sedang bercinta.

Namun, gosip itu nampaknya berlalu begitu saja dan selepas itu Murai Batu tak dengar apa-apa lagi tentang hubungan Nas Adilla dengan penyanyi Kekasih Awal dan Akhir itu.

Malah, apa yang Murai Batu dapat tahu, Nas Adila bakal mendirikan rumahtangga tidak lama lagi. Dengan siapa? Nantilah Murai Batu korek daripada Nas Adila ya.

Tapi, apa ceritanya pula dengan abang Jamal kita tu? Dah ada pengganti ker atau masih lagi memegang title eligible bachelor?

Korek punya korek, akhirnya Murai Batu dapat tahu bahawa abang Jamal khabarnya sekarang ini semakin dekat dengan seorang wartawan hiburan di meja hiburan Harian Metro.

Aiii siapa wartawan hiburan tu? Bukannya Murai Batu tak kenal rakan-rakan wartawan hiburan di akhbar Harian Metro tu. Kenal sangat-sangat kot. Tapi, kebanyakannya dah punya suami kecuali si cantik manis, Ramlah Zainal yang kembali single selepas kematian suami tidak lama dulu.

Tapi, bila lihat rakan-rakan tersenyum simpul tatkala nama Ramlah disebut-sebut bersama abang Jamal, maka fahamlah Murai Batu bahawa Ramlah adalah wartawan hiburan yang dimaksudkan akrab dengan abang Jamal itu.

Wah! Tak sangka Ramlah ya. Dalam diam-diam saja. Apapun, Murai Batu tumpang gembira sangatlah dan Murai Batu akan doakan agar hubungan mereka akan berjaya sampai ke tahap yang lebih serius lagi.

Sumber: Murai

0 comments:

Post a Comment