Wednesday, April 16, 2014

Nubhan : Tidak Sekadar Menyanyi, Jual Produk Kecantikan


Penyanyi Nubhan memperluaskan lagu pekerjaannya apabila  menceburi bidang perniagaan dengan menjual produk makanan tambahan bernama Sole untuk kesihatan dan kecantikan.

Nubhan atau nama sebenarnya, Ahmad Nubhan Ahamad, 28, berkata, ia merupakan perniagaan keluarga yang dikembangkan sebagai salah satu pelaburan untuk sumber pendapatan bagi masa hadapan.

"Saya jalankan perniagaan ini lebih kurang setahun lalu, namun belum lagi buat pelancaran secara besar-besaran. Ia merupakan sejenis produk makanan tambahan untuk kesihatan dan kulit.

"Saya pilih bidang kecantikan ini kerana ia bermula daripada perniagaan keluarga dan saya kembangkan menjadi produk saya sendiri.

"Selain itu, saya anggap ia juga sebagai salah satu langkah saya sebagai sumber pendapatan pada masa hadapan," katanya kepada mStar Online.

Tambah Nubhan, produk tersebut diambil dari  Switzerland dan diyakini halal dan selamat dipakai.

Jelasnya, buat masa ini, dia tidak mahu terlalu tergesa-gesa mempromosikan produk tersebut sebaliknya sedang mengatur strategi pemasaran terbaik untuk memperkenalkannya. baca artikel penuh

Sumber: Mstar

0 comments:

Post a Comment