Sunday, April 13, 2014

Judika Sukar Hasilkan Lagu Sedih


Penyanyi Judika menjelaskan sukar baginya untuk mencipta lagu-lagu sedih kerana ketika ini dia sedang melayari kehidupan bahagia bersama isteri tercinta Duma Riris Silalahi yang dikahwininya pada 31 Ogos tahun lalu.

Judika atau nama sebenar Judika Nalon Abadi Sihotang, 36, berkata, dia lebih selesa membuat lagu-lagu berunsurkan kebahagiaan.

"Dulu saya buat lagu sedih dan derita kerana saya sedang melalui saat-saat itu yang mana percintaan kami terhalang. "Namun selepas lagu Sampai Akhir, saya akhirnya berkahwin dengan Duma dan penderitaan saya juga berakhir. “Seandainya saya ingin buat lagu sedih saya akan merujuk kepada persahabatan atau pengalaman rakan-rakan lain," katanya kepada mStar Online, di sini, Jumaat.

Judika ditemui pada majlis pertandingan karaoke lagu-lagu Judika di Red Box Ria, di sini.

Penyanyi dari Indonesia itu berada di Malaysia bagi mengadakan konsert pertamanya di KL Live, Jalan Sultan Ismail di sini, pada Sabtu.

Dalam pada itu, Judika yang bakal menimang cahaya mata mengakui teruja dan sibuk dengan kelengkapan bagi menyambut bayi pertamanya itu.

"Isteri saya sudah mengandung tiga bulan dan kini dia sedang mengalami muntah-muntah.
"Saya dah sedia dengan kelengkapan bayi dan kami juga bakal berpindah ke rumah sendiri tidak lama lagi," katanya. baca artikel penuh

Sumber: Mstar

0 comments:

Post a Comment