Thursday, March 27, 2014

Payudara Ifa Raziah Membengkak


Penyanyi dangdut terkenal Ifa Raziah diberitakan sering ke hospital bagi mendapatkan rawatan.  Dia dikatakan mengalami masalah  sakit di bahagian payudara.

 "Pada mulanya, saya hanya demam panas.  Lepas tu makin lama keadaan makin teruk.  Dan lebih teruk lagi bila saya mula sedar ada bahagian yang bengkak di payudara.   Setelah diperiksa rupa-rupanya kelenjar yang membengkak itu menyebabkan terkumpulnya cecair badan sehingga menyebabkan jangkitan virus.

"Itulah sebab utamanya saya sakit payudara dan ini tidak ada kena mengena dengan khabar angin disebabkan oleh saya menjalani pembedahan atau suntikan pada payudara. Saya mempunyai bukti 'ultra sound' untuk menyangkal perkara ini," jelas Ifa tegas.

Ifa Raziah juga bersyukur kerana setelah mendapat khidmat nasihat dan pemeriksaan daripada tiga doktor, semuanya mengesahkan dia bukannya sakit kanser payudara. Kini kesihatan juga bertambah pulih setelah menjalani rawatan secara intensif di hospital.

Source: Media Hiburan

0 comments:

Post a Comment