Tuesday, March 18, 2014

FELIXIA YEAP: AMBIL IKTIBAR KEJADIAN DI FMFA 2014


Model, pelakon dan personaliti yang menjadi trending di Facebook, Felixia Yeap semalam telah berkongsi reaksi tentang kejadian yang menimpa penonton konsert Future Music Festival Asia, FMFA 2014 yang maut akibat mengambil dadah berlebihan.

Menurut Felixia , perlakuan tersebut telah memperlihatkan bahawa seseorang itu seperti tiada haluan dalam hidup dan merugikan diri mereka sendiri.

Felixia menerusi laman Facebook miliknya telah menulis status tersebut:

"Salah satu sebab mengapa saya tinggalkan hidup dahulu dan bertekad menutup aurat dan mengenali agama adalah kerana saya dah serik melihat kawan-kawan saya yang asyik bergelumang dadah, parti-parti liar, serta mabuk tidak tentu arah," kata bekas model, Felixia Yeap hari ini berkenaan kejadian yang menimpa enam peserta konsert Future Music Festival Asia (FMFA) 2014 yang maut akibat mengambil dadah ketika menyertai konsert tersebut.

"Pada pandangan saya mereka ini seperti tiada haluan hidup.

"Secara jujurnya, walaupun susah untuk dipercayai, saya memang tidak minum walaupun dari dahulu lagi, atau terikut-ikut sekali dengan semua itu. Tetapi setakat melihat kehidupan orang di sekeliling saya seperti itu, sudah cukup membuatkan jiwa saya merasa kosong.

"Semoga kita boleh ambil iktibar dari kejadian FMFA yang telah meragut beberapa nyawa baru-baru ini.

Baca artikel penuh

Sumber: Murai

0 comments:

Post a Comment