Wednesday, February 5, 2014

WAN SAKINAH MINTA JANGAN HENTAM SUAMINYA, ASHRAF MUSLIM

Selepas memuat naik foto yang menunjukan jelas gambarnya yang kini memboyot dengan usia kandungan 7 bulan di laman sosial Instagram, rupanya foto itu mendapat kritikan hebat apabila wanita itu dikatakan tidak sensitif terhadap madunya, Dayana, yang masih belum menimang cahaya mata.

Disebabkan terlalu tertekan dengan komen negatif pengikutnya di laman sosial Instrgam itu, dia telah bertindak menurunkan gambar tersebut.

Wan Sakinah juga turut memohon maaf kepada Allah, suami dan semua yang membenci dan mengutuknya di dalam laman sosial tersebut dalam sebuah foto nota yang berbunyi “Maafkan Saya Ya..”

wan sakinah ashraf muslim

Berikut merupakan caption penuhnya:

“Salam utk sahabat, stalkers & haters. Maaf psl gmbr yg menayangkn gmbr perut sy tu. Terlalu excited tgk perut boyot, tu yg pi upload tu. Bknnya nk show off bagai. Tau, org lain pun pregnant jgk. Tp sblm ni,pantang naik perut sket pi gym la. jog la. Sit up la. Tp now rs lain, bila tau pregnant je, dok tgu bila perut nk besaq.

“Time makan pun tak kira. Asal lapaq, makan! Lgpun org dok kata perut sy kecik. Tp bl hmpir 7 bln ni tb2 dia besaq! Tgk dlm gmbr lg nmpk besaq! Tu yg sy pi upload tu. Xrs seksi pun. cuma excited tang perut. xde niat nk sakitkn hati sape2.. Sy dh delete gmbr tu. Terima kasih atas teguran.

“Insya Allah xkn berlaku lg upload gmbr bkn2. Sy mengaku sy salah. Selain mintak ampun kat Allah, mntk maaf pd suami, sy jg mntk maaf pd anda semua. Sy jgk maafkn anda yg xpenat dok maki hamun. Tak pyh la cari kat padang masyar. Jenuh. Ramai org. Ssh nk jmp. Kira 0-0 kat sini je la yea.

“Satu lg, jgn la hentam suami sy tu teruk sgt. Dia usaha jd suami yg terbaik utk kami berdua. Bkn setakat cukup mkn pakai. Agama pun dia bg. Tp tu la, dlm dok kawal, terlepas jgk.. Hehe,”


Source: Murai


0 comments:

Post a Comment