Sunday, February 2, 2014

QI RAZALI BELUM BOLEH TERIMA HUBUNGAN NELYDIA DAN SHARNAAZ


Pengacara, Qi Razali mendedahkan bahawa dirinya kini belum boleh menerima hubungan yang terjalin di antara kekasihnya, Nelydia Senrose dan pelakon, Sharnaaz Ahmad yang terjalin dalam drama bersiri Bukan Kerana Aku Tak Cinta yang ditayangkan di Astro Mustika HD.

Qi berkata sebagai seorang kekasih, sudah tentu wujudnya perasaan cemburu walaupun cuba memahami kekasihnya hanya lakukan aksi intim itu demi lakonan.

"Sebenarnya saya terkejut. Tambah-tambah bila adakawan-kawan yang hantar gambar tersebut kepada saya. Pada masa tu saya pula sedang mengalami sakit belakang. Saya terus tertekan dan teruslah saya tulis di Twitter dalam keadaan penuh emosi dan luar kawalan mengenai mereka.

"Memang saya faham tujuan dia (Sharnaaz) untuk mempromosikan drama tu. Gambar-gambar tu tak salah dan saya tahu itu antara babak lakonan mereka, tapi caption yang ditulis untuk gambar mereka berdua saya rasa tak patut,” katanya yang ditemui di sidang media Selebriti Materniti, Yasmin Hani, bertempat di TGV One Utama, semalam.

Source: Murai

0 comments:

Post a Comment