Monday, February 24, 2014

'Kerana Badan Besarlah Saya Dikenali' - Abam (Bocey)

Pelawak Abam (Bocey) memberitahu ada beberapa pihak meminta dia menguruskan badan sebagai langkah untuk kekal lama dalam industri hiburan tempatan.

Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Ridzuan, bagaimanapun berkata, dia enggan berbuat demikian kerana menganggap tubuh badannya yang besar itu telah memberi rezeki dalam kerjayanya sebagai seorang pelawak.

"Ada pihak yang meminta saya untuk kuruskan badan, kononnya agar saya dapat bertahan lama dalam industri.

"Tetapi buat masa ini saya enggan mengubah imej saya kerana badan besar inilah membuatkan saya dikenali ramai," katanya kepada mStar Online.

Abam bagaimanapun tidak bersedia berkongsi berapakah berat badannya sekarang. baca artikel penuh


sumber:Mstar

0 comments:

Post a Comment