Thursday, February 13, 2014

Gosip: Tasha Shilla Bercumbu Dengan Hans di Khalayak Ramai?

TAHUN lalu, pelakon tinggi lampai, Tasha Shilla pernah dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pemain bola sepak negara, Mahalli Jasuli.

Bagaimanapun, selang beberapa bulan digosipkan dengan atlet sukan itu, tuan empunya nama Natasha Sheila Abd. Razak, 28, dikaitkan pula dengan seorang ahli tinju sukan Muay Thai yang hanya dikenali sebagai Hans.

Selepas beberapa kali berdolak-dalik mengenai hubungan istimewa yang terjalin antara mereka, pada hari Sabtu yang lalu, gambar Tasha dan Hans dirakamkan berjalan bersama di atas karpet merah sempena penganjuran Anugerah MeleTOP Era yang berlangsung di Stadium Putra, Bukit Jalil, Kuala Lumpur.


Berikut jawapan Tasha kepada Kosmo bila ditanya isu bercumbu:

"Saya tak sangka ada individu yang sanggup membuat dakwaan sedemikian rupa. Majlis tersebut dihadiri oleh puluhan wartawan dan juga jurugambar. Jika saya dilihat bercium dan bercumbu di hadapan khalayak ramai, kenapa gambar saya tidak dirakam? Mengapa cerita ini perlu disampaikan melalui mulut ke mulut? Saya berharap agar individu terbabit dapat menunjukkan bukti terlebih dahulu sebelum sewenang-wenangnya membuat tuduhan.

Baca artikel penuh

Sumber: Kosmo

0 comments:

Post a Comment