Monday, February 24, 2014

ELLEN PAGE AKUI DIRINYA GAY!

Dalam satu sidang media baru-baru ini, Ellen Page yang pernah muncul dalam filem Juno pada 2007 telah membuat pengakuan bahawa dirinya gay.

"Saya berada di sini pada hari ini kerana saya gay. Saya sudah penat bersembunyi dan saya juga sudah penat berbohong untuk menutup kebenaran ini.

"Ia membuatkan saya merana bertahun-tahun kerana saya takut untuk keluar dan menjadi diri saya yang sebenarnya. Akhirnya semangat saya hilang, mental saya tidak stabil dan hubungan saya juga tidak ke mana," kata Ellen Page, 26, pada acara homoseksual remaja di Las Vegas sempena kempen Hak Asasi Manusia.


Namun begitu, kata Ellen Page, atas kesedaran diri dan atas tanggungjawab sosial, akhirnya dia bersedia untuk muncul sebagai gay. Dia juga turut memuji beberapa selebriti yang tidak takut untuk mengakui diri mereka gay.

Sumber: murai

0 comments:

Post a Comment