Wednesday, January 22, 2014

Gosip: Komen Zizan Razak dan Emma Maembong - Bercumbu

Komen Zizan Razak:

Bercakap kepada mStar Online, Zizan Razak menafikan beliau dan Emma Maembong bercumbuan dan bersikap tidak senonoh seperti didakwa dan menganggap gosip yang timbul itu sebagai tidak masuk akal selain menerima ianya sebagai lumrah.

“Pemergian ke Amerika Syarikat bukan kami berdua sahaja tetapi pengurus dan beberapa krew turut ikut. Takkan saya hendak buat perkara macam itu di hadapan mereka semua”

“Isu yang ditimbulkan sebenarnya tiada apa-apa pun dan saya tidak terkejut pun kerana itu adalah lumrah dunia artis,” jelas Zizan Razak yang jelas tidak melatah.

Namun Zizan Razak enggan memberikan komen atau maklum balas bagi pihak Emma Maembong kerana menganggap tiada hak untuk berbuat demikian

Komen Emma Maembong:

“Bercumbu? Melampau dakwaan itu! Saya menafikan sama sekali tuduhan tidak berasas itu dan cubalah berfikir secara logik mana mungkin kami akan melakukan perkara itu, tambahan pula di hadapan orang ramai dalam pesawat.”

“Selagi tiada sebarang ikatan Emma tidak akan sesekali melakukan perkara itu (bercumbu) walaupun ramai yang membuat spekulasi Emma dan Zizan bercinta, janganlah sampai membuat fitnah sebegini.”

“Cerita ini secara tidak langsung memburukkan nama Zizan dan mengaibkan keluarga kami. Pasti ramai yang menganggap kami selalu buat perkara bukan-bukan seperti ini.”

“Emma sangat terkejut apabila dimaklumkan mengenai cerita ini, memang benar orang selalu cari salah kita.”

0 comments:

Post a Comment