Tuesday, August 2, 2011

Ali (Kilauan Emas) Idam Duet Dengan Siti Nurhaliza

news @mStar

Ali (Kilauan Emas) Idam Duet Dengan Siti Nurhaliza

Juara Kilauan Emas, Mohd Ali Norpiah Mohd Johar, 46, berhasrat untuk menghasilkan lagu duet dengan dua pupunya, penyanyi Datuk Siti Nurhaliza Tarudin.

Bagaimanapun niat tersebut masih belum diputuskan kepada wanita itu melainkan cakap-cakap mulut yang diajukan kepada ibu Siti iaitu Siti Salmah Bachik.

"Saya dan Datuk Siti Nurhaliza adalah dua pupu kerana ayah saya dan mak dia sepupu.

"Saya ada berjumpa dengan mak dia di Kuala Lipis sebelum ini. Jadi, keluarga dia tahu tentang impian saya ini dan jika tiada aral, saya mungkin akan berduet dengan dia,"

Program realiti Kilauan Emas yang disiarkan di Astro Prima (saluran 105) pada Jumaat lalu itu turut menyaksikan naib juara yang disandang oleh Shamsiah Mohd Said dan memenangi wang tunai RM15,000, tempatketiga Azhar Shariff (RM10,000) manakala tempat keempat Mohd Razip Kadir.

Azhar turut dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Khas Polident dan menerima wang tunai RM5,000. more

0 comments:

Post a Comment