Wednesday, April 6, 2011

Photo Siti Nordiana dan Muhammad Rayyan Nakhaie

Photo Siti Nordiana dan Muhammad Rayyan Nakhaie

NANA di samping permata hati tersayang, Muhammad Rayyan Nakhaie.

KEHILANGAN rakan baiknya, vokalis Spin, Achik dan bapa kepada cahaya matanya, pelakon Faizal Yusof dalam jurang tidak sampai setahun merupakan detik yang amat perit untuk ditelan oleh ibu tunggal ini.

Achik atau nama sebenarnya Abdillah Murad Md. Shari meninggal dunia dalam satu kemalangan di Kilometer 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) lebih kurang pukul 6 petang pada 18 April tahun lepas.

Faizal pula meninggal dunia kira-kira pukul 1.45 tengah hari di Pusat Rawatan Islam (Pusrawi), Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur pada 1 Januari tahun ini akibat serangan jantung.

Biarpun begitu, pemilik nama Siti Nordiana Alias atau Nana tidak pernah luntur semangat.

Source:
Kosmo

10 comments:

  1. nur yasmin nasyuha bt mohd salmiSeptember 19, 2011 at 5:11 PM

    Hai............... saya nama mimi sepupu shuhada yang kak nana kenal di rumah che liza di zohor.Nanti hari jumaat 23.9.2011 saya dan keluarga nak pergi zohor, kak nana boleh tak tunggu rumah shuhada kalau saya sampai nanti ok. Shuhada sepupu saya yang baik ok

    ReplyDelete
  2. Saya dan shuhada boleh ingat lagu paling comel dan lagu mainan cinta.kalau saya jumpa awak di zohor nanti saya teringin sangat nak jumpa kak nana di rumah shuhada nanati tunggu tau saya sayang awak ok.

    ReplyDelete
  3. nur yasmin nasyuha bt mohd salmiSeptember 19, 2011 at 5:25 PM

    ok lah saya nak tutup dah komputer, ok jumpa nanti di rumah shuhada ok bye,bye. kak nana kenal tak jalan rumah shuhada kalau kenal tak apa la bye,bye.

    ReplyDelete
  4. nurul shuhada bt syaharuddinSeptember 19, 2011 at 5:29 PM

    cukup dah cukup dah comment

    ReplyDelete
  5. nur yasmin nasyuhaa bt mohd salmiSeptember 20, 2011 at 3:21 PM

    kak nana memang jadi nak pergi johor.saya bertolak pada pukul 8 pagi sampai malam tak tau pukul berapa sampai harap-harap la boleh jumpa kak boleh tunggu dekat rumah shuhada sepupu saya.

    ReplyDelete
  6. nur yasmin nasyuhaa bt mohd salmiSeptember 20, 2011 at 3:32 PM

    Apabila sampai di rumah shuhada saya nak tengok kak nana ada di rumah shuhada ok.kak nana boleh panggil saya adik mimi,adik mimi nak jumpa semua keluarga kaknana ok. Kak nana tunggu tau sampai adik mimi sampai ok, adik mimi sayangkan kak nana.

    ReplyDelete
  7. nur yasmin nasyuhaa bt mohd salmiSeptember 20, 2011 at 3:36 PM

    Adiik mimi faham yang kaknana cakap tu ok jangan buat post comment.

    ReplyDelete
  8. nur yasmin nasyuhaa bt mohd salmiSeptember 21, 2011 at 3:53 PM

    Jadi tapi tengok la dulu muat tak van tu ramai sepupu adik emak saudara adik nanti adik mimi kenal kan semua keluarga adik.Kak nana nak tahu nama sepupu adik yang duduk di terengganu darul iman .Kalau nak tahu nama siapa adik kenalkan mok ta,mokti,mokngoh,kak syikin.dan abang faisal.ini la semua keluarga adik nak kenalkan nanti sampai di zohor mlm jumaat.Tunggu tau jangan tak tunggu.

    ReplyDelete
  9. nur yasmin nasyuhaa bt mohd salmiSeptember 21, 2011 at 4:00 PM

    Tunggu sampai adik mimi dtg rumh shuhada ok bye,bye jumpa nanti adik mimi sayangkan kak nana sebab kak nana cantik seperti siti nordiana .

    ReplyDelete