Thursday, February 17, 2011

Kereta Proton Waja Erry Putra Kena Curi?

Kereta Proton Waja Erry Putra Kena Curi?

Pelakon Erry Putra mengalami nasib malang apabila kereta jenis Proton Waja berwarna hitam miliknya hilang dipercayai dicuri di kawasan rumahnya di Bukit Jalil, Kuala Lumpur, pagi Selasa.

Dia menyedari kehilangan kereta yang berpendaftaran WNQ 4910 itu ketika ingin keluar ke lokasi penggambaran sebuah drama di sekitar ibu negara.Menurut Erry, dia terkejut apabila mendapati kereta tersebut sudah tiada di tempat yang biasa diletakkannya.

“Ketika ingin ke lokasi penggambaran kira-kira pukul 10 pagi tadi, saya terkejut bila kereta Waja yang saya parkir di tempat letak kereta luar kawasan rumah saya sudah tiada lagi.

Sedangkan malam sebelumnya saya lihat ia masih ada di situ.“Apa yang saya kesalkan, banyak dokumen penting dan peralatan untuk penggambaran saya simpan di dalam kereta itu,” katanya ketika dihubungi mStar Online,Selasa.

Tambah Erry, laporan polis sudah dibuat di Balai Polis Sungai Besi, Kuala Lumpur pada pukul 1 petang Selasa.

0 comments:

Post a Comment