Friday, February 4, 2011

Akim AF7 Buang Hadiah peminat?

Gossips @ManggaOnline

Akim AF7 Buang Hadiah peminat?

Akim AF7Cerita tentang keterlanjuran Akim yang melemparkan hadiah yang diberikan oleh peminatnya di negara jiran, Brunei menjadi satu khabar yang kurang enak di dengar oleh masyarakat Malaysia.

Seperti memperlihatkan tingkah laku yang kurang sopan, Akim juga dikatakan sudah dilarang melakukan persembahan di negara Darul Salam itu.

Jom kita ikuti apa kata Akim:

"Saya agak terkejut bila cerita saya membuang hadiah daripada peminat sewaktu mengadakan persembahan disana keluar di surat khabar baru-baru ini, sedangkan saya sudah setahun setengah tidak mengadakan persembahan disana.

"Ia sama sekali tidak benar, tak mungkin saya membuang hadiah yang peminat saya berikan kerana saya sangat menghargai setiap pemberian orang pada saya. more gossips

0 comments:

Post a Comment