Sunday, January 23, 2011

Ana Rafalli Jawab Dituduh Kurang Ajar

Ana Rafalli anugerah juara lagu 25news @mStar

Ana Rafalli Jawab Dituduh Kurang Ajar

PETALING JAYA: Penyanyi Ana Raffali akui kecewa dengan segelintir pihak yang menganggapnya tidak berdisiplin dan bersikap kurang ajar. Mp3 album

Ana dikatakan tidak meminta maaf kerana datang lewat dalam satu majlis besar sehingga membuatkan artis lain ternanti-nantikan kehadirannya.

Katanya, perkara itu terjadi disebabkan salah faham antara pihak penganjur dan pengurusannya.

“Saya kecewa apabila cerita tersebut telah ditokok tambah untuk memberikan gambaran seolah-olah saya tidak bekerjasama dan bersikap kurang ajar.

“Sebenarnya lain yang berlaku, lain yang diceritakan, lain pula yang telah disampaikan sehingga orang menganggap saya benar-benar bermasalah,” katanya.

“Memang saya terlambat, tapi tidaklah sampai satu jam atau beberapa jam seperti yang telah digembar-gemburkan. Saya juga tidaklah kurang ajar sehingga langsung tidak memohon maaf atas kelewatan itu," katanya.

Ditanya tentang “harga” selepas memenangi Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL25) baru-baru ini, Ana memberitahu dia menyerahkan soal itu kepada pihak pengurusannya.

“Tentang harga atau bayaran saya diuruskan oleh pengurusan dan saya tidak masuk campur tentang perkara itu,” ujarnya ringkas.
more

0 comments:

Post a Comment